Zon, Belgen & Favo serie 🤗

30 juni 2021 - Valencia, Spanje

Ik had vandaag sterk het vermoeden dat Sara wellicht een oogje zou hebben op Antonio. De manier waarop ze naar elkaar kijken valt me op en volgens mij zijn ze beide vrijgezel. Of Antonio is homo, dat zou ook kunnen, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik denk het niet, maar het zou kunnen. Het valt me op dat er heel veel homo’s zijn hier in Valencia, wat alleen maar mooi is natuurlijk dat je er hier zo voor uit kan en mag komen. Ik ga het in de gaten houden. Ik weet dat Sara naar het vakantiehuis van Antonio op Menorca gaat, weet alleen nog niet of dat met of zonder hem is, al denk ik zonder, omdat er wel profesor(as) over moeten blijven op de school. Wellicht zijn ze alleen vrienden, dat kan natuurlijk ook. Ill keep you updated!

Ik twijfelde tot het laatste moment, maar besloot toch naar het strand te gaan. Het duurde super lang voordat de bus kwam, waardoor ik alweer bijna de neiging had om naar huis te gaan. Maar toen ik die gedachten kreeg, zag ik hem in de verte aan komen. Reden om te blijven wachten dus haha. Zit ik eenmaal in de bus, neemt die bus, die ik altijd neem, ineens een hele andere wending en kwam ik in de hele andere kant van valencia terecht, great. Zeker een teken dat ik gewoon naar huis had moeten gaan 😂. Volgensmij was in een of andere ghetto beland, maar nevermind. We pakte gewoon weer een andere bus (de enige bus) die naar het strand ging vanaf hier.

Eerst een stop bij boa beach voor een lunch, ik wilde eerst take away doen, maar besloot toch even rustig te gaan zitten. Ik had een sandwich besteld met kippie, honing en guacamole, super lekkere combi! En dit samen met een lekker vitamine sapje.

Half 4 lag ik dan eindelijk op het strand, he eindelijk ontspannen! Naja eindelijk.. het is niet dat ik hier dagelijks loop te stressen, maar lekker is het wel even 😊. Na een uur was de ‘’bedjesman’’ nog steeds niet geweest om te betalen, wellicht had hij me wel niet gezien dacht ik, maar helaas kwam hij toen toch aanzetten, daar gaat m’n gratis dagje zon 😂. Er was een jongen op het strand met een roze zwembroek, hij was 100% levend geroosterd vandaag, jeetje wat was die jongen rood. Ik had meteen medelijden, die gaat niet slapen vannacht dacht ik 😅. Ik lag vandaag trouwens voor het eerst topless op het strand, in t begin wat onwennig, maar toen dacht ik fuckit! Bijna elke vrouw ligt hier topless en het is juist bijna raar als je wél een bikinitopje aan hebt, dus ik deed gewoon lekker met de trend mee.

Ik moest super nodig plassen toen ik van het strand af ging, maar ik ben zo’n doos die niet bij een restaurant durf te plassen als ik niks besteld, terwijl ik eigenlijk niet zo moeilijk moet doen, want ik had ’s middags toch gegeten bij Boa Beach, dan mag je best gebruik maken van het toilet. Dus dit ook uiteindelijk (met moeite) gedaan. Daarna nog even de Allehop en de Natura aan het strand bekeken.  Maar zoals gewoonlijk eigenlijk weer niks gekocht. Kijken kijken niet kopen 🙄😛

Ik zag in de winkel een vrouw met een meisje in een rolstoel. Later kwam ik dezelfde mensen tegen bij de bushalte. Ze vroeg aan me in het Engels welke bus ze moest hebben, dus ik zocht dat op en antwoorde ook weer in het Engels. Hierna vroeg ik waar ze vandaan kwamen, wat blijkt; België! Dus zei dat ik uit Nederland kwam (in het Engels, want misschien spraken ze wel alleen Frans), reageert ze; Yes The Netherlands 😂😂. Ik zeg; nee ik kom uit Nederland en vervolgens vroeg ik (in het Engels) of we dus Nederlands met elkaar konden praten. Nou dat kon hoor 😂😂 hehe.

Het blijft me verbazen hoe vriendelijk de Belgen zijn. Ik denk dat dit echt de vriendelijkste mensen zijn die ik ken. Ik ervaarde dit al met me werk, deze mensen vinden echt alles best, of ze zijn gewoon veel te bescheiden. Maar ze waren zo vriendelijk, dus heb ik ze nog wat tips gegeven over de stad en geholpen met een kaartje regelen in de bus etc. Even goede karma punten opgebouwd.

Thuis even lekker gebeld met paps en mams. Ze waren officieel pas 1 dag weg uit Valencia, maar het voelde alweer veel langer. Als of ze weken terug of zelfs niet waren geweest. Maar weer even fijn om te bellen zoals altijd ❤

En jaja, Vampire Diaries is misschien van Netflix af, maar het is nu wel te zien op amazon prime, en laat ik daar nu net lid van zijn hahaha. Dus ik kan mijn leuke serie gewoon lekker voort zetten, YESS!!!

De avond afgesloten met het huiswerk maken van mijn groepsles en dus heel veel vampire diaries kijken, waarbij ik om 00:00 uur bedacht dat ik nog el wat blogs in te halen had.. Lekker handig gepland Roos 😓😅, dom ei. Ajaa morgen weer dag, Ciaoo!