Nieuwe klasgenoot & weer lekker fresh

1 juli 2021 - Valencia, Spanje

De lesdag duurde voor mijn gevoel enorm lang vandaag. Niet vervelend lang ofzo.. maar wel lang. Maar heb het weer overleefd. We hadden vandaag een nieuwe meisje, naja meisje, een vrouw in de les. Dat komt omdat het Bulgaarse meisje voor een periode terug is naar Bulgarije. De nieuwe klasgenoot is 35 jaar, is hier alleen en kent geen woord Spaan, dus voor haar ook alles nieuw. Ze is half Frans en half Tunesisch en heel erg vriendelijk!

Vandaag had ik zin in een milkshake in plaats van een matcha latte. Dat vrouwtje van Pianola was echt helemaal verbaasd, omdat ik het natuurlijk altijd neem. Hiervoor was bij bij DDL, maar ze hadden bijna geen broodjes meer, ieder geval niet die ik wilde. Dus heb ik het afgedaan met een sapje en een croissantje gevuld met room.

Ook tijdens het lunchen meteen een afspraak gemaakt om mijn uitgroei te verven en m’n beentjes weer te harsen. Ik kon vandaag nog terecht, hoe chill is dat! Dus maar meteen voor deze dag nog ingepland.

Ik keek al een tijdje naar french manicure/pedicure maar de prijzen viel best hoog uit, tot dat ik erachter kwam dat zij bij Stylo Diez, waar ik geen ga voor me haar, ze dus ook french manicure doen en dat voor een spotprijsje, zoals alles hier. Ik denk er nog even na, maar het lijkt me wel super mooi. Ik vind dat je handen en voeten er dan gelijk een stuk verzorgder uit zien. Something to think about.

Ook brengen we maar weer eens een bezoekje aan de supermarkt. Ik heb namelijk bedacht dat ik ga koken vandaag. Whut? Koken, ik? Jep.. Ik ga rijst met kipmadras maken. Ik heb dit  echt nog nooit gegeten en ik ben bang dat ik het niks ga vinden de smaak, maar we gaan het mee maken.

Het koken ging dit keer wél goed! En het eten was ook gewoon goed gelukt. Eerlijk, ik ben niet fan van de smaak van madras, maar het was ook zeker niet vies. Mijn buikie zat iedergeval volliee.