Een rare wending...

22 juli 2021 - Uithoorn, Nederland

Ik stond super lekker op want ik had gewoon goed geslapen. Ik was helemaal fris en fruitig voor de lessen. Ik had eerst privé les met Paula waarin ik echt enorm heb gelachen. We gingen vandaag door met de nieuwe futuro en omdat we het gister over wat spirituele dingen hadden gehad gingen we daar vandaag mee door.

Zo had ze zelf kaartjes gemaakt met voorspellingen en we gingen elkaars toekomst hiermee voorspellen. Hier kwamen hele grappige dingen uit. Zo kreeg ik 15 kinderen, verhuisde ik van een kleine woning naar een kasteel omdat ik heel veel geld had verdiend met werk, ga ik trouwen en scheiden etc. laten we maar hopen dat het niet waar is, want wanneer ik 15 kinderen moet uitkakken leef ik niet meer denk ik 🤣.

In de pauze tussen de privé en groepsles heb ik een horchata gehaald om te proeven. Dit is typisch van hier en ondanks dat Sara er weken geleden al mee kwam heb ik het nog steeds niet gedronken. Nu werd het toch wel tijd, aangezien ik bijna weg ga. Ik vond het best wel lekker. Zoet, maar ook fruitig, alleen kan ik de smaak totaal niet plaatsen.

Vanmiddag mocht ik dat lekkere stokje in me neus om te testen op corona voor de vlucht. Nu in spanning afwachten op een positieve (negatief dus) uitslag 😝. Ik hoefde gelukkig helemaal niet zo lang te wachten als wat de verhalen zeiden die rond gingen. T bleek nog al een chaos te zijn op de airport, maar daar heb ik niks van gemerkt.

Ik had vanavond eigenlijk een afspraak voor mijn nagels, maar blijkbaar was er wat fout gegaan in het systeem waardoor er een dubbele afspraak stond. Dus toen ik aan kwam kreeg ik te horen om de afspraak te verzetten, dus nu heb ik dit verplaatst naar zaterdag ochtend en dan laat ik ook meteen mijn haar doen.

Omdat dit niet door ging ben ik maar naar de buren gegaan voor een pizza burrata, jep de buurtjes is het Italiaantje waar ik altijd naar toe ga. Dus heb ik ook meteen avondgegeten en hoef ik ook niet meer te koken.

Ik zit nu op de bank deze blog te schrijven en ga zo door met mijn informatie in mijn schrift schrijven. Want als ik al die papieren moet gaan meenemen die ik heb gekregen, mag ik wel een extra koffer bij gaan boeken.

Oke de avond loopt hier in eens heel raar. Maar wat dit rare is, is nog een verrassing voor morgen. 🤫