Snuggere Harrie 🤓

29 juni 2021 - Valencia, Spanje

Wat voor doms ik vandaag nou weer deed!! Ik heb me rot gelachen. Maar daarover straks meer.

Vandaag had ik weer prive & groepsles en wij zijn begonnen aan een nieuw onderwerp. En super fijn, want studenten blijken het nooit zo snel te snappen en ik begreep het eigenlijk meteen! Dus dat geeft me weer een sprong voor. Ook tijdens  de groepsles behandelde we iets wat ik ook al had gehad bij een privéles, zo leek ik echt een super slimme student 😂😂. De tijd ging langzaam, maar omdat het zo goed ging was dat helemaal niet erg.

Uit school ben ik eerst weer langs die kippenman gewipt. Oke dit klinkt heel raar, maar jullie snappen me. Ik heb dit keer een hele kip gehaald, een bakje aardappels en een bakje guinoa salade. Zoals al eerder verteld maken ze hier alles homemade, dus is alles super vers. Ik moet nog heel veel proberen hier en zo heb ik een makkelijke avondmaal die ik alleen nog maar moet opwarmen. De kippenman, zo noem ik hem maar, is super aardig en hij probeert altijd Nederlands te praten. Hij kent iedergeval het woord kleintje en dat vind hij maar al te grappig. Hij voetbalde wel eens op een pleintje en daar was dan een (grote) Nederlandse vrouw en die zei dat altijd tegen hem, sindsdien is dat hem bijgebleven😂.

Smiddags heb ik lekker zitten bankhangen in de airco, even geen warmte voor mij. Ik had hier echt niet kunnen overleven zonder airco, echt mijn beste vriend. Het was super lekker weer, maar ik had even nergens zin in. Voor de lunch heb ik een ei gebakken! Die had ik nu al een tijdje niet gegeten, dus die ging er wel goed in.

Trouwens, echt elke keer tijdens de lessen met Paula, wat meestal de groepslessen zijn krijg ik de slappenlach. En ik kom er gewoon niet vanaf. Ik moet om haar lachen maar zij moet ook om mij lachen. Waarom ik precies moet lachen? Geen idee. Ik moet al lachen als ze weer eens een stift uit haar handen laat vallen, gewoon om kleine stomme dingen. En zodra ik begin, begint zij ook. We kunnen elkaar dan beter niet aankijken. Ik vind echt alle professor(as) super tof op deze school en kan het gelukkig met allen super goed vinden.

Anyway, we gaan nu even naar het punt wat mij vandaag dus overkwam. Zoals je net hebt gelezen had ik een lekker kippie gehaald met aardappeltjes enzo. Uiteraard heb ik dit niet allemaal in 1x opgegeten, zo’n vreetzak ben ik nou ook weer niet. Dus ik at over de helft van. Ik pak een schaal erbij en doe die halve kip met wat aardappeltjes erin. Maar voordat ik dit deed dacht ik; ik doe de oven vast aan. Want hoe slim! Dan kan hij alvast een beetje opwarmen. Maar wat vergeet ik 🙄😓😲😲 – er lag nog een pan met keukenrol in de oven!!! 🤣🤣🤣 Dus het is dat ik die schaal erin wilde doen en de oven nog niet heel lang aan stond anders had ik vast een vuurtje gemaakt met het keukenpapier wat erin lig 😝 echt mega snugger. Zo zie je maar, ik ben echt niks gewend, maar ik geloof dat dit je na 1x niet nogmaals gebeurd. Ik heb helemaal plat gelegen om mijn eigen actie. Echt een snuggere harrie ben ik af en toe, lol. Als je je afvraagt waarom er een koekenpan in de oven ligt.. dit is door gebrek aan ruimte😶.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl