Een vroege terugkomst

23 juli 2021 - Uithoorn, Nederland

Voor vandaag waren wat wijzigingen in het programma gekomen. Ik vlieg namelijk vandaag naar huis!! Maar dit is een verrassing voor een deel van het thuisfront. Ja je vraagt je vast af hoe of wat, maar ik heb gister avond in het geheim met mijn ouders mijn ticket omgeboekt naar een dag eerder. Wat betekend dat ik hier ook heel wat wijzigingen moest uitvoeren.

Ik had namelijk voor morgen een afspraak staan voor mijn nagels en haar. Alleen ben ik er morgen niet meer dus heb ik deze nog kunnen wijzigen naar vandaag direct uit school.

Mijn laatste schooldag voelde raar, maar het was waar. Dit was mijn laatste dag. Na de lessen had ik nog al haast, omdat ik dus 15 minuten later al die afspraak had staan, maar ik heb toch nog even snel een afsluit foto gemaakt samen met mijn profersor(as) Antonio, Paula en Sara. Wat ga ik deze lieverds missen! Maar Paula in het bijzonder denk ik.

Uit school dus gehaast naar dier salon en vervolgens nog een laatste lunch bij DDL. Wat ga ik mijn geliefde broodje missen zeg. Omdat alles zo snel gewijzigd en gedaan is, was er weinig besef over dat sommige dingen mijn laatste keer zouden zijn. Maar ik heb er goed van genoten en nog maar even extra gecheckt bij het personeel wat het sausje nu precies is zodat ik een poging tot kan doen om het na te maken.

Eenmaal thuis nog even met mama gebeld en enorm gelachen, want lisa kwam net even thuis en mijn moeder moest natuurlijk dr mond houden, omdat mijn vroege terugkomst een verrassing was. Na het bellen snel de laatste spullen in de koffer gepropt, het huis nog 1x nagecheckt en de taxi geboekt.

Op naar de airport! De rij was hier weer lekker lang. Je vraagt je vaak af op een airport waarom ze niet een extra balie openen, maar ja. Dat zal wel aan ons liggen die gedachten. Eenmaal door de controle etc, ging het allemaal super snel. Zo ook de vlucht, hij deed er namelijk maar 2 uur over.

Ik werd van de airport gehaald en we zijn meteen door gegaan naar een feestje bij vrienden van mijn ouders. Ik wist namelijk dat Lisa hier ook aanwezig zou zijn en zo ook eek vriendinnetje van me. Helaas heb ik niet gefilmd, maar wat heb ik gelachen om alle hoofden toen ik binnen kwam. Vol stom verbazing zaten ze te kijken, huh!

Gelukkig was iedereen super blij om mij te zien en zo ik hun ook natuurlijk. Zo kwamen er bij sommige mensen tranen van geluk, wat een liefde 😍  Ik heb een enorm leuke avond gehad en was iets te enthousiast met de drank, dat ik bij thuiskomst in de straat zelfs bijna de buurman wilde knuffelen zo blij was ik. Ik heb het ook geweten want ik heb de avond geëindigd door 4 keer te kosten, oeps! Ik ben voorlopig weer even genezen 😂

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl