Gepakt en wel👜

21 juli 2021 - Uithoorn, Nederland

Normaliter lunch ik eigenlijk standaard bij Pianola uit school, omdat dit op de route ligt en het is gewoon super goedkoop. Maar vandaag had ik even zin in wat anders, dus ben ik bij DDL geweest. Het broodje het zelfde als altijd, maar dat is geen verrassing meer. Mocht dat het wel zijn, geloof ik dat je mijn blogs niet goed hebt bijgehouden 😆

Ik heb een afspraak voor morgen ingepland om mijn nagels te laten doen, dan zijn deze ook weer netjes als ik naar Nederland vertrek.

Ineens had ik er zin in en dacht ik; ik wil naar huis. Dus spontaan ben ik mijn koffer gaan pakken op een kleine open plek na voor mijn laatste spullen. Eigenlijk ben ik helemaal ready voor vertrek. Alleen moet ik nog de pcr test doen en mijn laatste lessen volgen. Maar verder zou ik nu al op het vliegtuig kunnen stappen.

Ik wilde ook vanavond de schoolpapieren uitzoeken en verder schrijven in mijn overzichtsschrift. Leuke plannen, maar uiteindelijk zat ik serie te kijken op de bank. Precies de instelling die we zoeken 😂

Ik moet zeggen dat mijn laatste week hier niet heel erg boeiend is, omdat ik ook niet zo veel meer aan het uitspoken ben. Ik leef echt naar zaterdag toe, omdat ik weet dat ik naar huis ga en heb daarom ook niet echt meer de behoeften om echt de deur uit te gaan om nog nieuwe dingen te zien etc