Not that much

20 juli 2021 - Uithoorn, Nederland

Vandaag heb ik een horloge gespot die ik super graag wil hebben, althans, dat denk ik. Qua uiterlijk etc, ja zeker! Het is namelijk een horloge met op de platenwijzer de kaart van de wereld en alles wat daar mee te maken heeft trekt mij enorm aan. Alleen twijfel ik een beetje omdat ik misschien ook graag een smartwatch wil hebben, maar dit vind ik veel meer fancy.

Uit school heb ik even een klein dutje gedaan en wat was het wakker worden moeilijk! Pffff. De Thai die normaliter dus €4.00 bezorgkosten vraagt heeft vandaag om een of andere reden het weer afgeprijsd naar fucking €1.00. Dus ik was meteen een dwaas en heb 2 gerechten besteld (ik kon toch niet kiezen) en nu had ik gelijk voor 2 dagen eten. Wel beide rijst gerechten.. en voor donderdag en vrijdag wilde ik ook iets met rijst maken, maar dan ben ik maar even een Aziaat voor een week 😂🤓

Verder ben ik vandaag braaf verder gegaan met het huiswerk wat ik had staan voor woensdag en gedeeltelijk wat ik vandaag heb opgekregen, zodat dit morgen zou schelen voor donderdag.

Al 3 dagen denk ik dat ik me koffer ga pakken, maar ondertussen ben ik er nog steeds niet aan begonnen. Morgen wil ik misschien naar het strand, maar dat weet ik nog  niet zeker. Ik wil namelijk ook mijn laatste dingen regelen voordat ik aankomend weekend weer naar koude kikkerland kom.