Visitor 🥰✈

17 juni 2021 - Valencia, Spanje

Ook vandaag weer prive + groepsles van Paula, we gingen verder met het leren van de nieuwe tijden. Zowel zij als Sara (mijn profersoras) wisten dat er vandaag iemand uit Nederland kwam voor mij en zo was dit (zoals ook al vele lessen hiervoor) HET onderwerp van de dag.

Valk bij mijn school is er een winkeltje waar ik al elke keer gebraden kippetjes zag. Ik besloot er nu een keer naar binnen te lopen uit school. En uiteindelijk heb ik hier mijn avondeten gehaald. Je kon hier van alles verkrijgen, allemaal homemade gemaakt. Deze keer had ik een halve kip in een of ander sausje (dont know what, maar klonk lekker) met aardappelschijfjes in ui en knoflook. Hier betaalde ik €4.00 voor en ik had gewoon mijn avondeten klaar. Toch bizar, ik Nederland betaal je alleen al €5.00 voor een halve kip solo. Happy me 🙂.

Hierna doorgelopen naar Pianola voor mijn lunch (Ik weet het, echt een grote verassing dat ik weer bij Pianola zit). Dit keer koos ik voor de crêpe met ham, kaas en tomaat. Ook deze smaakte goed! Dit ging natuurlijk gecombineerd met een matcha latte en uiteindelijk nog een detox smoothie.

Thuis heb ik mezelf even gefatsoeneerd. Ik wil super graag naar een pedicure om mijn nageltjes te laten doen, maar ze hebben steeds geen plek, omdat ik te last minute wat wil plannen. Dus heb ik ze nu zelf maar gedaan. Nu kan ik tenminste weer normaal in mijn schoenen 😋- nee grapje, zo erg was het niet. Ik heb een fobie voor lange teennagels dus zover zou het nooit komen hahah 😂.

Smiddags heb ik de hele middag testlocaties in de buurt gezocht tot irritatie aan toe. Ik moest wat inplannen op de vrijdag en veel zat vol. Uiteindelijk kwam ik erachter dat je op de airport van Valencia voor een goede prijs een pcr test kan laten doen en dat het maar een half uurtje met lopen + metro is qua tijd, dus dat was perfect te doen. Top, deze dus meteen in gepland.

Nu lekker ontspannen. Eten in de oven en de walking dead kijken. Er waren namelijk 5 nieuwe afleveringen online gekomen op netflix, YESSSS!!

Om 2130 uur was het tijd om naar de airport te vertrekken. En omdat ik nog wijn wilde halen ben ik om 2127 nog snel de supermarkt in gerend (die sluiten hier om 2130 uur). En vervolgens snel door naar de metro. Ik moest hier namelijk ook nog een kaartje kopen. Ik heb uiteindelijk een 10 ritten kaart gekocht, omdat dit vele malen goedkoper was en deze zouden toch wel opkomen in de komende periode dat ik hier nog ben.

Om 2230 was het dan zover en kwam hij door de deuren van de aankomsthal, weer even een paar dagen met een echte bekende! Raar hoor, om iemand weer te zien als je hier al een hele tijd zit. Het voelt alsof ik hier hoor en het compleet normaal is dat mensen mij hier opzoeken om mij af en toe te zien. Ik voel  mij oprecht thuis in Valencia, wat uiteraard een heel goed teken is.