Bezig 🐝

28 juni 2021 - Valencia, Spanje

Vandaag ging de wekker al vroeg! Want om 0745 uur moesten we al in de auto zitten onderweg naar Ruzafa. De eerst PCR testen vond namelijk plaatsom 0850 uur en vanaf Ruzafa naar de airport is het ook weer bijna 20 minuten rijden. Het afscheid was daarom ook best snel en abrubt, omdat het wat langer duurde onderweg naar Ruzafa en zij uiteraard wel op tijd moesten zijn wilden ze kunnen vertrekken met het vliegtuig erna. En achteraf misschien ook wel gewoon goed, omdat je dan wat minder stil staat bij het afscheid en je er dus minder druk om kan of hoeft te maken.

Ik was zelf 0820 uur thuis, dus nog een uur de tijd voordat ik de deur uit moest naar school. Ik ben daarom begonnen met ontbijten, want dit had ik vanmorgen niet echt gedaan en hierna het eerste wasje in de wasmachine gestopt etc. Allright, tijd voor school!

Toen ik in de klas zat was het net alsnog ik vanmorgen nog was opgestaan uit mijn eigen bed en het voelde helemaal niet alsof ik 5 dagen was weggeweest. Uiteraard was Sara erg nieuwsgierig naar mijn dagen dus namen we alles door. Ik heb iedergeval al 1 bondgenoot gevonden die het zelfde denkt over Benidorm, volgens haar is het ook horrible! Hahahah. Als zelfs een Spaanjaard het zegt, zal het toch niet alleen maar aan mij liggen. Van de week ga ik even uitvinden of meerdere mijn mening delen 😂.

Uit school langs het vertrouwde Pianola, straks zou ze nog denken dat ik mijn vastte stekkie was vergeten, dacht het niet! We nemen dus ook weer het oude vertrouwde; matcha latte en het broodje met kip, guacamole en tomaat. Ik hoef het niet eens meer te bestellen eigenlijk en ze weet het al. Na 1 broodje had ik nog zo’n honger, ik leek wel een uitgehongerde hyena, dat ik er nog eentje hebt besteld met een detoxsmoothie erbij. Tijdens het eten ook nog even met m’n vriendinnetje Zoë gebeld om even bij te praten over van alles.

Hierna zat ik oprecht super vol, kon ook niet anders. Ik ontplofte echt dus ging richting huis. Om mijn gegeten calorieën te verbranden, ging ik maar het hele huis schoonmaken met Nick & Simon zingend op de achtergrond. Ik heb  trouwens altijd enorm last van haar uitval wat de meeste wel weten en ik zou het begrijpen als me moeder me het liefst kaal wilt scheren 😂😂 jezus wat een gezeik die haren. Je vind ze echt overal! Vooral als ik net gedoucht heb. Ik wordt er niet goed van. PS; @mam dit geeft je uiteraard GEEN toestemming om mijn hoofd kaal te scheren, maar ik zal je neiging begrijpen 🤣😉

Verder heb ik heel veel wasjes gedraaid tussendoor zodat alles weer schoon in de kast kon hangen en daarna was het tijd voor ontspanning! Dus heb ik de laatste 2 afleveringen van ex on the beach gekeken waarbij dit seizoen ook weer tot een einde kwam.

Toen door naar de volgende verplichting.. boodschappen, mijn favoriete uitje, not. Ik had zowat alles uit de koelkast weggegooid omdat ik daarin net zo’n zeur ben als mijn mams 😂 ik vind altijd dat ze overdrijft maar zo zie je maar dat je je ouders kopieert of je het wilt of niet.

Ik had dus echt even geen zin om te koken, wanneer wel 🤔 dus besloot ik thais te bestellen omdat ik dat hier zo lekker vind!! Wat denk je, vraagt die tent ineens €4.00 bezorgkosten, dit is gewoon de helft van mijn gerecht. Echt belachelijk! Dus… ja toch gedaan 😂 ik had er zin in dus ja… Maar hoop uiteraard wel dat dit weer gewijzigd wordt, want dit is iets teveel van het goede voor elke keer.