SHOPPING 🎀

3 juli 2021 - Valencia, Spanje

Rond 1030 dacht ik dat het maar eens tijd was om mijn bedje te verlaten en mezelf op te gaan frissen. Ik had er helemaal zin in. Muziekje aan, wassen, leuke kleding aan, make-upje op en gaan met die banaan! Ik had helemaal de spirit om te gaan shoppen.

Mijn doel was eerst te ontbijten, terwijl ik onderweg was naar de mercado de colon. Vanaf hier heb je namelijk super veel winkels en kan je een goed rondje maken. Onderweg hier naar toe, kwam ik al meerdere leuke boetiekjes tegen. Ik zag het ene naar het andere leuke boetiekje en ging overal naar binnen. Eerst dacht ik, dit wordt weer zo’n dag dat ik niks ga kopen, maar daar kwam al gauw verandering in. Ik kwam in een heel leuk winkeltje terecht met een super aardige vrouw. Ik heb hier uiteindelijk een gele spijkerbroek gekocht, met een geel topje en een crème kleurig topje met pluimpjes e.d. echt heeel nice! Het passen was nog een gedoe, want na het eerste item gepast te hebben zag ik dat ineens mijn hele arm onder het bloed zat, en dat van een mini korstje wat blijkbaar er vanaf was gegaan met passen. Ik dacht shit nu zit er zoizo bloed op de kleding, maar toch niet. Geen idee waar het wel zat. Dus vroeg ik om een doekje, maar ik moest de andere dingen nog passen en uiteraard bleef ik 10 minuten lang bloeden. Oke dit klinkt heftig, maar het was echt maar een heel klein wondje. Anyway, eindgoed algoed, 3 super leuke items gekocht en ik had nog niet eens ontbeten. Dat noemen we een goed begin van de dag!

Om 1230 zat ik dan eindelijk aan mijn ontbijt bij mercade de colon. Dit is best bekend in Valencia, alleen vind je hier alleen maar eetgelegenheden, maar daar om heen de winkeltjes. Mijn ontbijt was een montadillo met tortilla, echt een hele gare combi, want het is gewoon brood met aardappel, maar t’ was wel oke.

En we gaan door! Nog meer shopping 😃. Uiteindelijk heb ik vandaag nog een lila broek gekocht, uiteraard moet het veel kleur zijn als het om roos gaat. En later ook nog een witte short en een jurkje bij de leuke Natura winkel.

Zoals jullie merken heb ik er zin in vandaag. Meestal koop ik niks, maar 1x in de zoveel tijd heb ik er gewoon super veel zin in en heb ik een hele gulle bui naar mezelf toe en blijkbaar is dat vandaag de dag, heerlijk!

De lunch was weer eens Italiaans, een pasta! Ik had naar Italië moeten gaan in plaats van Spanje 😋 want ik zoek de hele tijd Italiaans eten op terwijl ik in Spanje zit. Heel logisch!

Ik heb me rot gezocht naar zo’n brillenketting. Ik had een super leuke gezien laatst, maar was toen dus te gierig om geld uit te geven en nu kan ik hem natuurlijk niet meer vinden. Dikke karma. Ik hoop dat ik hem nog ga vinden de komende tijd hier, maar ik denk dat henkie gewoon even dikke pech heeft. Fijn😅, moet ik af en toe maar niet zo’n oude krant zijn. Geen brillenketting, maar wel een lekker ijsje! Ik nam het kleine bakje, wat ze dan propvol douwen, wat echt veel ijs is. Moet je nagaan.. kan je nog 2 maten groter, dat krijg je toch nooit op.. Ik had eigenlijk zin in het kok, maar koos dus voor een bakje. Maar ik was zo blij als een kind, want ik kreeg een minihoorntje in mijn bakje erbij, waardoor ik dus alsnog koek had 🙈

’S avonds was het weer Vampire Diaries tijd. Ergens mist avondeten in dit rijtje.. maar dat klopt. Ik heb namelijk niet gegeten vanavond. Ik zat nog altijd super vol van de pasta en het ijsje die ik rond 1600 heb gegeten. Uiteindelijk had ik wel zin in Maccie, maar dat was dan puur geweest om het maccie eten, dus heb ik het maar gelaten en ben ik gewoon lekker gaan slapen. Een verstandige keuze en wat was ik moe zeg.