Niet veel bijzonders, maar wel een fijn dagje 😊

2 juli 2021 - Valencia, Spanje

In eerste instantie had ik vandaag een vroege les, waar ik eigenlijk heel erg blij mee was. Maar van de week op school vroeg Sal of ik ook de latere les kon, omdat ze een klein probleemje hadden in het rooster. Aardig dat je het vraagt dacht ik, maar hoeveel keus heb ik? 🤣 Anyway, niet dat ik iets beters te doen heb, ik ben hier tenslotte alleen maar om te leren (en een beetje genieten natuurlijk!).

Het was vandaag weer een beachdagje. Waarbij ik even een dragonbowl had gehaald bij Boa Beach om te kunnen lunchen op het strand. Ik had super domme Nederlanders naast me, met hele verhalen over grote mensen met grote baarmoeders en vervolgens eindigde het verhaal ergens in de apentijd 🙄🤨. Heel vreemd. En hoe graag je het dan wilt afzetten, dat je ze niet hoort, toch lukt het niet of zo. Ik had mezelf voorgenomen als ze tegen me zouden praten, dat ik zou reageren in het Spaans 😂 dan ben ik er vast gauw weer vanaf dacht ik.

Ik heb vandaag eindelijk een afspraak in gepland voor de french manicure en pedicure! Hehe de knoop is doorgehakt 😁 zin in! Ik heb de afspraak ingepland voor maandag. Ik wilde eerst morgen, maar dat had dan midden op mijn dag geweest en daar had ik niet heel veel zin in aangezien ik plannen had om morgen te gaan shoppen. Nu denk je vast, maar jij koopt toch nooit wat. Maar wie weet komt daar morgen wel verandering in  🤔.

En nu ben ik aan het genieten van een chillieee avond met Vampire Diaries 🥰 en lekker op tijd naar bed. Ik ben namelijk super moe en mijn ogen vallen al bijna dicht…