Studyday 📚

4 juli 2021 - Valencia, Spanje

Vandaag was het uitslaapdag! En ik heb er lekker van genoten, terwijl ik dat normaal gesproken nooit kan. Dus dat was zeker fijn. Ik had mezelf al voorgenomen vandaag, zo goed als, de hele dag binnen te blijven. Vandaag is het namelijk mas o menos 37 graden met volop zon, wat betekend dat we weg gaan smelten als een ijsje als we buiten zijn. Strand had een optie kunnen zijn, maar aangezien daar waarschijnlijk de hele stad naar toe zou rennen, had ik daar niet zoveel zin in. Dus hebben we een dagje thuis ingecalculeerd.

Na het uitslapen ben ik me gaan aankleden en rustig met me schoolschriftje naar het DDL café gelopen voor een heerlijk ontbijtje. Als jullie het nog niet kunnen invullen, weet ik het ook niet meer, maar ik nam om jullie te verassen wéér het brunch menuutje (wat ik inhoud; brioche broodje met ei, spek en avocado – yoghurtje met fruit – 2 mini croissantjes – koffie – sapje). Nou daar ik kom ik de aankomende paar uur in mijn grotje wel mee door, toch?! 😋

Thank god, airco. Net bij DDL was het al 32 graden 🥵🥵 & ja ik klaag nu mooi even over de warmte, let me 😂. Ik heb de hele middag gestudeerd, althans, zo goed als mogelijk was. Ik denk namelijk dat vandaag ; de ik denk aan/mis Roos dag, laat ik haar even bellen of berichten. Dus tussen neus en lippen door heb ik veel gebeld en bericht met lieve vrienden en familie die aan mij dachten. Opluchting, ik ben dus nog niet vergeten 😂.

Rond een uur of 1530 uur kreeg ik aardige trek, dus gaan we gewoon naar het volgende favo tentje; Pianola. Ik vind wel dat ik mezelf een vaste klant mag noemen, vind je niet 😬. Het leek wel uitgestorven op straat toen ik onderweg was naar daar.. Er is echt bijna geen mens te bekennen op straat. Ik denk dat de ene helft net als ik dacht, ik ga me niet aan de zon wagen vandaag en de andere helft gevlucht is naar het strand, waar je DENK IK ook niet wilt liggen met deze warmte, but thats me.

En we gaan weer door… study, study, study. Ik heb vanavond gezond voor mezelf gekookt, hoe vinden jullie dat! Namelijk groente mix (broccoli, bloemkool, wortel met kip en cashew noten). Ik dacht laat ik naast die ene salade van in Madrid nog even echt gezond doen, anders ben ik helemaal zo’n vetzak als ik terug kom.

Nu ben ik deze, mijn laatste blog voor deze week aan het schrijven. Ik had wat in te halen, maar ik heb een enorme inhaalslag gemaakt vandaag.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl