Pizza!

18 mei 2021 - Valencia, Spanje

Schooldag nummer 2! En weer een luxe tijd want ik begin pas om 1130 uur. Dat betekend uitslapen en lekker ontbijten in het zonnetje. Ondanks het uitslapen had ik een zware dag, wellicht wat eerder naar bed vanavond. Vandaag was qua informatie was lastiger, meer omdat ik nog heel erg met het gene van maandag in m’n hoofd zat. Maar geen probleem, we gaan er gewoon weer voor!

Eenmaal thuis ging ik meteen weer aan de bak met een kopje thee en een cracker met gekookt eitje voor de lunch. Ik heb de hele middag geleerd, want roos moest en zou het in haar hoofd hebben vandaag. Dat is helemaal goed gekomen!

Na het leren maar even de vaatwasser uitgeruimd en een beetje opgeruimd en schoongemaakt. En na 2 dagen heb ik toch echt eindelijk de prullenbak gevonden hier in huis hahaha. En ik maar ‘’klagen’’ naar het thuisfront dat er geen prullenbak aanwezig was. Alleen mij gebeurd het dat ik deze per ongeluk vind.  Fijn want ik had al een heel creatief alternatief bedacht in huis met de zak haha. 🤦‍♀️

1900 uur, ik heb trek en heb zin in pizza! Dus ben ik een Italiaan op gaan zoeken in de omgeving. Uiteindelijk is het La Finestra geworden. Goede reviews, goede foto’s.. lets go! Uiteindelijk kwam ik uit bij een super klein schattig Italiaantje in een zijstraatje, eigenlijk waarbij je denkt.. wil ik hier zitten. Maar de reviews waren goed so why not.. De kaart wat klein en compact, maar dat is prima als het eten maar goed is!

🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕

Ik bestelde een soort mini pizza met een burrata, jeetje wat was dat lekker!! Het wijntje erbij maakte het helemaal compleet. Op het terras zaten veel bijna dronken Spanjaarden, wat moest ik om ze lachen. Na mijn eerste mini pizza lustte ik er nog wel een, je moest het eigenlijk meer zien als een voorgerecht. Dus ik bestelde nog een mini pizza burrata met een wijntje 🍷  Jummie jummie! Door het afrekenen smaakte het allemaal nog lekkerder! Ik moest maar  €12.80 afrekenen, dat is nog eens leuk eten. In Nederland ben je dat al bijna kwijt voor 2 wijn of 1 voorgerecht. Bizar dat die mensen het voor die prijs kunnen maken en verkopen. Hier ga ik zeker vaker heen!

Eenmaal thuis gingen we natuurlijk nog even leren… 📚 verrassing!

1. Claudia:
    20 mei 2021
    Wat leuk om je verhalen te lezen en wat stoer van je dat je dit bent gaan doen. Kijk nu al uit naar je volgende vloggs. Heel veel plezier daar! Dikke kus
  2. Rosalie Kroom:
    28 mei 2021
    Dat plezier komt zeker goed 😀