Not a special day at all

15 juni 2021 - Valencia, Spanje

Ik heb inderdaad een korte nacht gehad en dat was te merken ook. Ik had vandaag zowel privé als groepsles, maar wat was ik moe zeg! Het deed gewoon pijn om ze open te houden. Dat komt omdat ik tot te laat bezig was met mijn blogs in te halen en met leren 🤓.

Uit school daarom ook meteen tijd voor een middagdutje, ik had geen eens behoeften aan een lunch. Ik heb super diep geslapen en had mijn wekkertje om 1630 gezet. Hierna gedoucht en even goed wakker worden, want om 1730 moest ik klaar zitten voor een surprise voor een vriend via videocall die papa wordt. En ondanks dat ik in Valencia zit, wil ik deze momenten natuurlijk niet compleet missen, dus lossen we het gewoon via een creatieve manier op, om er toch nog een soort van beetje bij te zijn ❤

Na het bellen heb ik mijn restje pasta opgewarmd in te pan zodat ik een makkelijke maal had vanavond. Verder een lekkere relaxte avond gehad en ook weer op tijd naar bed. Want ik was nog steeds enorm moe.

Vandaag dus een korte niet bijzondere dag met weinig hoogtepunten. Maar ook deze dagen zitten en horen er tussen net als ik dat zou hebben in mijn leventje in Nederland.