πŸ–πŸŒž

14 juni 2021 - Valencia, Spanje

Vandaag gaat week 5 alweer in wat betekend dat ik dat ik na volgende week al de helft van mijn tijd in Valencia erop heb zitten. De tijd vliegt hier echt voorbij. En vanaf nu ga ik ook een aantal bezoekers krijgen, waardoor mijn tijd hier nog sneller voorbij zal vliegen (denk ik).

Uit school heb ik een bikini gekocht. Ik ben al vaak dezelfde soort winkel ingelopen maar had steeds niks gekocht. En omdat ik vandaag naar het strand wilde en graag een nieuwe bikini wilde, ging ik dit eerst even doen. Ik heb een hele andere bikini gekocht dan dat ik in eerste instantie op het oog had. Het is een oranje geworden 😊

Na het passen heb ik tegenover de bikini winkel een klein jus d’orange gedronken met een broodje. Daarna door naar de bus en lekker naar het strand. Ineens nam mijn bekende bus een hele andere wending, maar voor mij niet erg, want daardoor kwam ik nog dichter bij het strand uit en hoefde ik nog korter te lopen. Uitgestapt eerder even langs Boa Beach. Ik had namelijk nog steeds trek, dus bestelde ik een dragenbowl para llavar (om mee te nemen) om deze lekker op te eten op het strand. Ik heb ook meteen een reservering gemaakt voor aanstaande zondag, om daar lekker te ontbijten.

Ik heb heerlijk gelegen op het strand en gezwommen in de zee. Ik was ook goed gekleurd, niet echt heel verbrand maar ik was wel een beetje rood. En uiteraard had ik meteen mijn nieuwe bikini aangetrokken. Ik heb uiteindelijk tot een uur of 1815 uur op het strand gelegen.

Onderweg naar de bus had ik me toch een dorst, terwijl ik al super veel had gedronken vandaag. En de bus kwam binnen 5 minuten. Ging ik dat redden? De supermarkt in rennen en nog op tijd zijn voor de bus? We gingen de race tegen de klok aan, maar dit lukte zeker. Toen ik de supermarkt uit kwam lopen, kwam de bus precies aanrijden, top!!!

Toen ik thuis was meteen de supermarkt in gegaan om wat boodschapjes te halen, want de koelkast was weer leger dan leeg. Het zal eens niet he πŸ€·β€β™€οΈ. Heb bedacht dat ik vanavond ga koken – nou dat gaat wat worden hoor. Ik ga pasta – pesto – kip – broccoli maken, dit is iets wat ik wel kan maken πŸ˜‹

’S avonds nog even mijn weekendblog in halen, want ik had mijn laptop helaas niet mee naar Madrid, omdat ik ten eerste alleen mijn strandtas had en daarnaast verwachtte ik niet dat ik ook maar enig tijd vrij had om te bloggen in Madrid. En dat voorgevoel bleek juist, anders was ik het niet nu achteraf aan het schrijven. Het is al super laat en ik zit momenteel nog steeds aan mijn blog, dat wordt een korte nachtrust πŸ˜