Een nieuw kastje!

12 juli 2021 - Valencia, Spanje

Vandaag heb ik eerst samen met de meiden ontbeten bij DDL om vervolgens mas o menos direct door naar school te lopen. Na het ontbijt ben ik eerst met Jane meegelopen naar stylo dies, waar zij voor vertrek nog even haar handen en teennagels liet doen, waarna ik vervolgens met Zoë over de markt ben gelopen en we ons uiteindelijk hebben opgesplitst, ik naar school en zij naar mijn huis.

Ik stopte vandaag een half uurtje eerder met de les, omdat ik graag nog een laatste drankje met de meiden wilde doen voordat zij zouden vertrekken. En omdat zij om 1400 uur weg moesten en ik normaliter pas om 1345 uur klaar ben, zou dat een beetje krap worden, dus hebben we het zo opgelost.

Ik heb voor het eerst een tinto de verano gedronken, geen idee wat het is of wat er nou in zat, maar erg aangenaam. Het was al gauw bijna 1400 uur waarbij de tijd aan brak om weer afscheid te nemen. Jane rende nog even snel naar DDL voor een berlinerbol on the way 😛.

Vanaf het moment dat de meiden weg waren, was het net alsof ze er nooit waren geweest en was het enorm rustig en stil in huis. Echt raar hoe snel je daar aan kan wennen. Ik weet ook nu al, dat als ik terug ben in Nederland, dat ik na een korte tijd al het gevoel heb alsnog ik nooit ben weggeweest, maar toch, toch mis je het. Heel vreemd altijd. Zo had ik deze ervaring ook met Turkije, wat ik overigens nog steeds mis.

Velen vragen aan mij of Valencia tipt aan mijn tijd in Antalya en dit is een lastige vraag. Maar als ik er goed over na denk, wint Turkije het voor mij. Het is een lastige vergelijking om te maken, omdat ik hier met een heel ander doel ben, dan waarom ik in Turkije was. In Turkije werkte ik tenslotte letterlijk 24/07 en deed ik het gene wat ik het liefste doe, reisleiding zijn en met andere nationaliteiten werken. En in tegen stelling tot hier, heb ik hier zo veel vrije tijd, waarvan ik in Turkije niet eens wist wat de definitie daar van was. Zoals de meeste weten, heb ik liever een te veel taken op 1 dag, dat het net niet past en ik er toch voor ga zorgen dat het past, ipv dat ik ‘’niks’’ doe. Dit betekend natuurlijk niet dat ik me hier verveel, integendeel zelfs, maar het is zeker anders.

Om op nog iets doms terug te komen, ik kwam er dit weekend dus door Zoë en Jane achter dat ik nog een kastje had in mijn keuken, waar ik tot afgelopen weekend dus niet vanaf wist. En ik dacht dat ik snuggere Harry was toen we het in het begin hadden over de ‘’vermiste’’ prullenbak. Ik heb hier nog 2 weken te gaan en dan kom ik er achter dat ik nog een kastje heb met talloze bakjes, bekertjes etc, WAUW! 😶😶😶

’s Avonds maar even met veel aandacht gefocust op school, want dat is er natuurlijk niet echt van gekomen de afgelopen dagen 🤓 Ook besloot ik om te koken en ik was echt fan van mijn eigen eten, dat ik alles heb opgegeten en niet eens een portie over heb voor morgen, noujaaa het komt nog eens goed met me. 😂