Laatste volle dag samen 🎀

11 juli 2021 - Valencia, Spanje

Dit is de laatste volle dag met de meiden en aangezien er nog 1 ding ontbreekt die wij nog niet hebben gedaan deze dagen, kun je misschien wel raden wat de plannen zijn. Want kom je op zo’n zonnige bestemming als dit, kan een dagje strand natuurlijk niet ontbreken! Dus ja inderdaad, we gaan vandaag naar het strand. Ik heb tenslotte ook niet voor niets gereserveerd om vandaag bij Boa Beach te lunchen.

We huurde 3 bedjes en een parasol voor m’n whitiess 😋. Lekker zwemmen en genieten van het warm weer. In het begin was er wel bewolking, maar de warmte was daarom niet minder. Ik hoor Jane nog zeggen; ‘’Het ziet eruit alsof het elk moment gaat losbarsten’’ 🤣. Dus ik zei al; ‘’nouuuuu dat denk ik niet’’ 😂. De zee was super wild vandaag toen we aankwamen, waardoor ook de rode vlag in de lucht hing. Wat betekend geen mensen in de zee, althans, er zijn natuurlijk altijd mensen die poep in hun ogen hebben en WEL de zee in gaan. Daar ging die strandwachter weer met zijn fluitje 🤐. Soms vraag je je toch af waarom luisteren zo moeilijk kan zijn voor de samenleving. 😅

Om 1330 uur hadden we gereserveerd bij Boa Beach voor een lunch. Ik wil hier altijd een bepaald sapje, wat denk je, is die kut machine stuk. 😥 Daar gaat m’n sapje. Dan nemen we maar een Ice Tea. Ik heb dat al zo lang niet gedronken dat ik nauwelijks nog weet hoe het smaakt. Hier in Valencia krijg je altijd icetea van het merk Nestea. Super grappig, want bij ons is het lipton, pickwick of tegenwoordig dan Fusetea. Maar het zelfde dat hier het drankje aquarius echt een hype is. Ik heb dat overigens geprobeerd en vond het echt smerig.

Voor de lunch namen we diverse hapjes, uiteraard bestond dit uit nachos met guacamole en verder uit kipfingers wat hele kipSTUKKEN waren en humus met pitabrood. Het was niet mijn beste lunch, persoonlijk, but thats oke. Waarschijnlijk dacht ik dat omdat ik al sad was dat mijn sapje er niet was 😂 lekker dwars.

We hebben uiteindelijk tot een uur of 1830 uur op het strand gelegen. Thuis lekker douchen en rustig omkleden en daarna de deur uit voor ons laatste avondmaal. We wilde vandaag graag Italiaans eten, maar omdat Jane al 2x pizza op had de afgelopen dagen, wilde we graag iets anders dan het kleine Italiaantje (want die heeft principe alleen pizza en provolone). Op het strand zocht ik dus naar goede Italianen en ik had gevonden waar ik graag wilde eten. Na 8 keer bellen, werd er EIN-DE-LIJK op genomen. Hadden ze alleen nog plek om 22:00 uur, shit. Oke dan kijken we vanavond wel en reserveren we niet.

Eindstand zijn we om 2100 uur alsnog naar die Italiaan gelopen op een hoop van zegen dat ze alsnog plek hadden. Je begrijpt vast niet waarom we niet meteen gereserveerd hadden, maar dit hebben we niet gedaan met de gedachten dat we dit te laat vonden 🙄. Eindstand werd het dus alsnog zo laat, lol.

Pasta was opzich oke, maar ik had beter verwacht na aanleiding van de mega goede recensies. Het zat hier ook vol met onder andere Nederlanders en het was wel echt zo populair zoals gedacht. De avond eindigde met een heerlijke dikke kakkerlak, die (gelukkig) aan de andere kant van de muur liep en wij met ons slechte gedrag hoopte dat hij t hoekje om zou ‘’lopen’’ naar een groepje Nederlandse meiden, met natuurlijk garantie dat die zouden gaan gillen. Dus Jane zat al klaar met haar camera, en ja hoor die kakkerlak doet z’n werk en die meid werd panisch. Heerlijke afsluiting van de avond zo 😂