Free lunch & blote billetjes 😋

13 juli 2021 - Valencia, Spanje

Een vaste klant ergens zijn kan soms zijn voordelen hebben. Ik kom natuurlijk mega vaak per week bij Pianola voor mijn vaste broodje en drankje, namelijk een broodje met guacamole, kip en tomaat en een matcha latte. Vandaag was dat anders. Er was vandaag namelijk geen guacamole aanwezig 😥. Naja geen probleem, dan neem ik gewoon een ander broodje. Maar bij afrekenen hoefde ik alleen voor de matcha te betalen, super lief. Ze zij dat ik het broodje van haar kreeg, omdat ik hier altijd altijd kom en eigenlijk altijd het zelfde neem en zij het mij nu niet kon bieden.

Omdat het alweer een tijde terug was, besloot ik weer eens een pizza te gaan eten bij mijn favo kleine Italiaan. Goedkoop, dichtbij en lekker en ik wist anders echt niet wat het nou weer moest gaan worden. Hierna ook meteen doorgelopen naar DDL (ondertussen ook al vaste klant 🙄) , want ik had zin in TAART! Ik twijfelde enorm tussen de framboos cheesecake omdat deze al bekend bij mij is en dus super lekker of ga ik voor de vanille mascarpone?! Het werd het tweede, want waarom zouden we niet wat nieuw proberen 🤷‍♀️

Nou dit was een grote fout die ik begaan was, want wat een kut taart. Ik vond het helemaal niks en dat zeg ik, Roos, de echte taart fan. Sad 😥

Nu ik dit aan het schrijven ben, bedenk ik dat ik nog iets ben vergeten te vertellen in mijn vorige bloggen. In beide slaapkamers hangen namelijk rolgordijnen en die in mijn slaapkamer kon je al nooit normaal helemaal naar boven doen. Dus toen de meiden er waren, wilde Zoë hem netjes naar beneden doen en terwijl ik op de wc zit hoor ik; ‘’Roos…… something happend’’ 🤣. Dus ik loop met mijn broek op mijn knieën naar mijn kamer, omdat ik meteen wilde weten wat er was, is dus dat hele rolgordijn naar beneden gepleurd 😂. En ondertussen dat ik er naar keek ging Jane helemaal stuk dat ik nog steeds met mijn broek op mijn knieën rondliep. Maar je kan je voorstellen, als ik met goede vriendinnen ben, heb ik nul shame. Al heb ik eigenlijk zoizo geen schaamte, dus dat vriendinnen part slaat eigenlijk nergens op 😬😅. Dus vervolgens hebben we heel creatief een verhoging gemaakt om dat ding er weer in te klikken (dat raam is wel 3 meter hoog ofzo), maar terwijl we dit allemaal fikste liep Roos nog steeds zonder broek rond. Uiteraard is dit vastgelegd door onze camaravrouw Jane, maar foto’s en filmpjes worden jullie bespaard van mijn mooie blote kont! 😝🤣 Al lijkt het net dat ik een witte onderbroek aan heb zo bruin ben ik, dus zo raar zou het niet staan. Maar om het beschaafd te houden op deze blog en jullie mij niet van mijn slechtste kant te laten zien, laten we dit bewijsmateriaal gewoon achterwegen, goed?