Hasta Luego πŸ™‹β€β™€οΈ

20 juni 2021 - Valencia, Spanje

Vandaag gaan we ontbijten bij het heerlijke boa beach aan het strand 😍 Boa Beach is echt een tentje in Ibiza style, I like it. Het wekkertje ging op tijd om ons klaar te maken voor het strand en zo vertrokken we om 1015 uur met de taxi. Ik koos voor ontbijt pannekoeken met chocolade en heel veel soorten fruit, echt heel lekker 🀀 en Marting had een bagel met ei, spek en gekarameliseerde ui. Alleen is Martin niet zo’n goede ontbijter en zat hij na 2 happen al vol haha, dus dan maar de rest mee voor op het strand. Ik had ook een super lekker sapje, ik weet dat ze die hier echt verser dan vers maken en dat proef je meteen.

Na het ontbijt doorgelopen naar het strand en 2 bedjes dicht bij de zee uitgezocht. Tot een uurtje of 1500 bleef het aardig bewolkt met hier en daar het zonnetje tussendoor. Maar dit betekende niet dat we niet kleuren. Gelukkig maar want ander hoef ik er niet te liggen in die Sahara πŸ˜‚ Als lunch hebben we de overige bagel opgegeten, waar we beide blijkbaar meer dan genoeg aan hadden.

Vanaf een uur of 1500 kwam het zonnetje enorm door, hadden we een enorm blauwe lucht en was er ineens geen wolkje meer te bekennen. En dit was te voelen ook, die zon brandde als de neten. Niet dat we nu gaan klagen, we lagen zojuist nog onder de wolken πŸ˜…

Na ongeveer 3 uurtjes bakken in de zon was dit duidelijk zichtbaar. Martin was ineens kreeft zo rood en dus was het ook wel tijd om te gaan. Je denkt vaak dat het wel mee valt.. tot je thuis uit de douche komt. Zoooooo rood, ik moest gewoon lachen omdat het zo erg was, echt super zielig. Gelukkig weet hij en de mensen die mij kennen dat ik het niet zo bedoel. Ook ik was verbrand, namelijk verbrandde billen, dus dit was vast mijn karma. Ik zei nog zo, ja ik moet even veel op mijn buik liggen want die mn achterkant is witter dan voor.. nou dat heb ik dus geweten. 🦞🦞🦞

Nu gauw spullen pakken, want we moeten weer op tijd op de airport aanwezig zijn voor vertrek. We hadden een taxi chauffeur die echt niet kon rijden, duurde even, zet hij ons ook nog af bij de arrivals ipv de departures, wat een ei. Naja maakt niet uit, lopen we zelf wel naar boven πŸ˜‹. Toen was de tijd aangebroken om weer goodbye tegen elkaar te zeggen. Ik moet zeggen dat het me beter af ging dan verwacht. Juist omdat ik nu goed besef dat het zo is hoe het is en dat ik hier gewoon hoor te blijven. Zoals ik al eerder aangaf, ik voel me hier echt op mijn plek.

Eenmaal weer thuis nog even Thais besteld. Gebakken rijst met ei, groentes en kip. Het was echt super lekker! Ik at uiteindelijk pas rond 2230 uur, echt super laat, maar ik was ook toen pas terug.

Toen nog even wakker gebleven op een berichtje van veilige thuiskomst en  nu lekker naar bed. Morgen weer een nieuwe week met alweer bijna nieuwe bezoekers!! Mijn familie ❀

1. Marian Hilke:
    23 juni 2021
    Hij is nog steeds zo rood als een kreeft. Maar maakt niet uit. Hij heeft wel een super gezellig weekend gehad. πŸ‘πŸ₯°
  2. Rosalie Kroom:
    23 juni 2021
    hahahaha het was het waard dus hoor ik😝😝
  3. Marian Hilke:
    23 juni 2021
    Zeker weten. πŸ‘πŸ€© En dan wie mooi wil zijn moet lijden pijn.
  4. Rosalie Kroom:
    25 juni 2021