Eventjes de binnenkant van mijn ogen bekijken 🤣

21 juni 2021 - Valencia, Spanje

Start van week 6, wat betekend dat ik de helft al ben gepasseerd en ik nu al heel langzaam aan het aftellen ben 😥 heel sad. Ik begon met een vroeg privé les van profesora Sara waarbij ik weer nieuwe tijden ging leren. Ik vroeg me onderweg naar school al af of ik huiswerk had (wat ik dus zoizo niet had gemaakt want ik wist het niet meer) en dat had ik inderdaad. En dus niet gemaakt, omdat ik veel te druk was met andere dingen. Voor het eerst in mijn leven heb ik mijn huiswerk niet gemaakt 😂😂 kan ik ook weer afstrepen van mijn lijstje. Gelukkig begreep Sara dat helemaal.

Ik had sochtends een berichtje van Iris of ik met haar wilde lunchen, dit leek me uiteraard super gezellig. Dus ik had op haar gereageerd, maar nog geen reactie terug omdat zij les had tot 1230 uur. Dus had haar een appje gestuurd dat ze me maar moest bellen mochten de plannen door gaan en ondertussen hield ik stiekem een fiësta. En ja hoor daar belde ze, ik schrok wakker en dacht ‘’’kut kut ik kom te laat voor school’’ 😂😂😂 . Heerlijk wakker worden zo zeg hahaha. Maar ze wilde alsnog lunchen, dus kwam ze naar mijn huis.

Samen doorgelopen naar DDL, omdat ik Iris o.a. deze spot nog zou laten zien. We namen beide een broodje, een homemade ice tea en een taartje, YUMMIE. Hierna samen boodschapjes gedaan, ze had spullen nodig om voor de wasmachine en ook zei had geen flauw benul wat ze moest kopen of doen (zie je ik ben niet de enige 🤣🤣) dus heb ik haar daar even mee geholpen en zo werd ik gestimuleerd zelf ook wat te kopen, laat ik de koelkast eens een beetje vullen he.

Thuis lekker lang gebeld met mama en even bijgekletst met verschillende vriendinnen, altijd even fijn. Hierna ben ik om 1700 uur dus weer dik in slaap gevallen op de bank. Je zou bijna denken dat het niet gezond is hahaha, maar weg was ik en geloofd het niet, ook echt gewoon tot mas of menos 2100 uur. Echt lang, maar blijkbaar had ik het ook heel erg nodig.

Toen bedacht ik dat ik snel nog even wat eten in elkaar moest flansen. Ik wist al dat het pesto met kip moest worden alleen lag die kip nog in de vriezer die ik dus bijna onmogelijk kon snijden. Gelukkig uiteindelijk wel gelukt allemaal met moeite en zo had ik meteen voor 2 avondjes eten gemaakt.

Hierna nog even bloggen en lekker naar dromenland. Morgen heb ik les van een nieuwe profesor, omdat Paula op vakantie is. Hij heet Antonio en ik ben hele benieuwd naar zijn manier van les geven.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade