Geld probleem 😅

14 juli 2021 - Valencia, Spanje

Ik wilde vandaag naar het strand toe, maar ik had voor de verandering weer eens haast in de ochtend, dus dacht ik laatmaar. Ik stopte met mijn spullen pakken en ben lekker naar school gegaan om vervolgens een lunch te nuttigen bij Pianola. Dit keer wél weer met mijn vertrouwde broodje!

Ik was eigenlijk van plan een dutje te doen, maar deze besloot ik over te slaan. Zo moe was ik ook weer niet en er waren een aantal dingen waar ik me vandaag mee bezig wilde houden. Zo heb ik me vandaag onder andere bezig gehouden met het cadeautje voor mijn vriendinnetje die bij de 21 gaat bereiken. Nu ik hier zit en toch tijd genoeg heb, had ik hier mooi tijd voor. Ook heb ik me bezig gehouden met cadeautjes van vrienden en vriendinnen die jarig zijn geweest of nog jarig moeten worden. Je kunt maar voorbereid zijn he.

Vanavond ging ik samen met Iris eten bij La Tia Juana. We namen weer het zelfde als de eerste keer dat we hier samen aten, lekker origineel, vind je niet 😜. Tijdens het eten kwam er een ‘’een vervelende straatverkoper’’ voor bij. Ik heb 5 minuten nagedacht hoe ik dit hier op papier ging neerzetten, omdat ik het eigenlijk anders wilde verwoorden, maar omdat ik jullie lezers niet wil afschrikken met mijn taalgebruik, houden we het bij vervelende straatverkoper. Anyway, ik wilde nog graag een bepaald armbandje kopen en to be honest, ik gun het iemand als hij meer dan zo’n souvenir winkeltje. Dus ik helemaal enthousiast tegen die vent, wil ik geld pakken. Wat denk je! Ben ik mijn portemonnee vergeten. En hier komt de grap, want Iris is een paar weken terug bestolen en heeft dus helemaal geen pinpas of dergelijke en alleen een beetje contant geld wat vrienden voor haar pinnen hier. Zij had €50.00 contact bij d’r. En daarmee gingen we het eten niet eens redden. Dus moest ik die arme vent weer afwijzen. Denkt hij eindelijk iets te verkopen, wordt hij blij gemaakt met een dooie mus. Ik vond het wel zielig.

Maar hier kwam dus het punt. Want we moesten betalen en mijn betalen met mijn mobiel was eerder niet mogelijk (herinner je het verhaal bij de churros tent?) Nou ik zag het dus alweer voor me he. Bleek dat ik iets moest aanzetten in de ing app dat ik altijd met de app wilde betalen en niet met dat vervelende google pay wat eerder steeds in beeld kwam. Uiteindelijk konden we dus gelukkig gewoon betalen, want ander hadden we een probleempje gehad aangezien het ook niet om de hoek van ons huis is 🙈