Even niks

5 juni 2021 - Valencia, Spanje

Vandaag heb ik heerlijk uitgeslapen. Die slaap kon ik wel gebruiken. Ik had eerst wel plannen voor vandaag omdat het weer nog niet zo denderend is, maar die heb ik maar even lekker verplaatst naar later deze maand. Ik had mega erge honger en een koelkast waar je in kan schaatsen. Heel fijn is dat, dus had ik een excuus om buiten de deur te ontbijten (wat onderhand alweer lunch was). Ik ging wéér bij Dulce de Leche zitten.. wat een slecht leven 🙄🙄

Hierna heb ik de moed en energie verzameld om even wat nodige spullen in huis te halen. Ik wilde eigenlijk vlees halen bij de Mercado Ruzafa, maar deze bleek te sluiten om 15:00 uur en ik kwam om 14:50 uur aankakken waardoor het meeste al was opgeruimd. Dit moeten we dus maar een andere keer bekijken. Waarschijnlijk aanstaande dinsdag, want het plan is om met de groepsles naar deze mercado te gaan om onze skills te oefenen.

Hierna dus maar doorgelopen naar de Consum supermarkt tegenover mijn huis. Even wat basis dingetjes in huis gehaald en een of andere kip. Daar had ik meteen al spijt van, wat een kut kip en ook dit smaakte me weer niet. Ik zal wel de zeikerd zijn dat het me niet smaakt 😂. Uiteindelijk toch maar opgegeten en er pasta pesto met kip van gemaakt.

Verder een rustig dagje, lekker voor de buis gehangen. Het weer was toch niks, dus spijt zou ik er niet van krijgen. Ook vandaag was er weer een of andere gare demonstratie hier in de straat gaande, ik dacht echt wat is die herrie! Het ging over dat ze attentie wilde voor volkerenmoord in Colombia.. heftig onderwerp ook meteen.

Last but nog least nog even voorbereiden voor morgen! Want morgen is de grote intensieve dag in Montanegos. Dus gaan we lekker op tijd naar bedje toe.