Ik kon mijn churros niet betalen 🙄

21 mei 2021 - Valencia, Spanje

In de ochtend les betekend in de middag vrij! Dus na school ben ik lekker churros gaan eten bij ''Bueñelos churros''. Dit zit echt heel dicht bij de school. Ik dacht toch echt dat ik chocomel erbij had besteld, maar dat bleek anders te zijn. Althans, daar ben ik nog steeds altijd niet zeker over, maar het lijkt er niet op. Ik heb er een filmpje over bijgevoegd, ik ben benieuwd wat jullie denken wat het is, chocolademelk of chocoladesaus. Het was iedergeval lekker! En ik heb de chocolade uiteindelijk gebruikt als saus dus. O en uiteraard moest ik dat laten vallen op mijn jurk, typisch weer ikke. Een lekkere choco vlek!

Toen ik alles helemaal opgepeuzeld had wilde ik gaan betalen. Maar shit, ik was mijn tasje vergeten waar zowel mijn pinpas en mijn contact geld in zit. *denk denk denk* Oja we leven anno 2021, dus betalen we gewoon contactloos met ons telefoon! Dit was niet zo'n groot succes.. Het was wel mogelijk met het pinapparaat, maar telkens als ik mijn telefoon er tegen aan hield, kreeg ik een melding dat ik me moest aanmelding bij Google Pay 😵, ik begreep er maar niks van. Nadat ik bijna 10 minuten zat te kloten ermee, kwam de medewerker, een spaans vrouwtje naar me toe. Ze zei; oo maak je niet druk, je kunt gewoon een andere keer betalen, geen probleem dit dat. Dus ik dacht; huh, wauw. Er bestaan echt nog hele goede lieve mensen op de wereld. Ik zat al helemaal te denken, misschien moet ik mn tas maar achterlaten en dan het geld halen en terugkomen.. Maar toen kwam deze lieve vrouw dus met deze ''oplossing''. En thank god wat was ik daar blij mee, want wat voelde ik me rot! Uiteraard heb ik deze middag nog het geld gebracht, dan was ik er maar vanaf en had ik mijn ''schuld'' in gelost.

Maar! Als iemand weet waarom ik die melding krijg en waarom ik dat moet koppelen aan Google Pay?! Please let me know.

Hierna heb ik wat boodschapjes gedaan want ik had niks meer in huis.. zo heb ik vanavond voor mezelf rijst kipkerrie gemaakt. To be honest, het is te eten, maar daar blijft het ook bij hahahah. Zoals de meeste weten ben ik niet zo'n goede kok 😂🤣. Het eten was erg flauw. Maargoed, food is food, dus heb het wel opgegeten. En t ''erge'' nog, ik heb nog een restje dus moet het nog een keer gaan eten!! Anders is het zonde. Poor me 😂.

Ondanks dat het vrijdag avond is, blijf ik lekker thuis en ga ik lekker serie kijken!