Broodjes voor €2.80 en drankjes met Yara!

20 mei 2021 - Valencia, Spanje

Vandaag had ik school in de middag. Eigenlijk was vandaag niet een heel bijzondere dag. Ik had het idee dat ik onvoorbereid naar school ging, waardoor mijn dag al wat minder begon. Maar op school ging het uiteindelijk super goed en wist ik alles wat ik moest weten. Sara (mijn lerares) zij weer hoe goed ze het vind dat ik alles zo snel oppak.

Uit school heb ik een stop gemaakt bij Pianola. Dit is een leuk klein tentje op een hoek waar je vanalles kan verkrijgen. Zo kan je hier terecht voor een lekker broodje, maar ook crepes, wafels, smoothies, milkshakes en lekkere koffies warm en koud. Zoveel keus dat ik niet kon kiezen. Ook hier moet ik dus zeker nog een keer terugkomen ;p. Ik heb vandaag gekozen voor een broodje met guacamole, tomaat en kip (voor maar €2.80!!) en wat was het lekker! Hierbij lekker een caramel machiatto genomen, yum! Denk je dat je dag niet beter kan worden, gebeuren er ook nog andere dingen waardoor je dag helemaal niet meer stuk kan. hahaha. Je denkt vast waar heeft ze het over, maar hier kan ik helaas niet over uitwijden in het openbaar.

Smiddags heb ik niet zo heel veel uitgespookt, behalve een siësta. Lekker hoor, meegaan in die Spaanse cultuur. Hierna heb ik de hele middag aan school gezeten, ik wilde beter voorbereid zijn dan dat ik vandaag was. Uiteindelijk tot een uur of 1900 doorgegaan.

Hierna ben ik gaan lopen naar El Carmen waar ik had afgesproken met Yara! DIt was 23 minuutjes lopen, maar ik had pas om 2030 uur afgesproken. Dus tussendoor ben ik nog wat winkeltjes in gelopen en heb ik een stop gemaakt bij de burgerking. Hier wat frietjes en kipnuggets besteld, goede bodem, niet? As usually had ik achteraf er weer spijt van, wat is het toch eigenlijk smerig! Anyway, hierna snel het laatste stukje gelopen naar de bar waar we hadden afgesproken. We hadden afgesproken bij bar Negrito, dit blijkt hier heel populair te zijn.

Yara was een super gezellige meid van 25 jaar. Ze is hier nu tijdelijk (ongeveer 2 weken) om te werken. Ze werkt als freelancer en wilde even weg uit Nederland. Wat heerlijk als je een baan hebt dat dat gewoon even kan. Dat moet ik ook gaan doen, denk ik dan. We hebben het over vanalles en nog wat gehad en de klik die was er. We hebben namelijk afgesproken om voor dat ze weg gaat ook nog een keer tapas samen te gaan eten. Gezellieee 😊

Uiteindelijk werd het 2315 uur en moest ik nog een soort opschieten ook. Ze hebben hier namelijk een avondklok om 00.00 uur (waar ik overigens niks van af wist tot Yara mij daar op wijsde, lol). En ik moest tenslotten nog een klein half uurtje lopen. Ik geloof niet dat iedereen hier zo'n haast heeft bij de avondklok, want onderweg naar huis zat ook om 2345 uur iedereen nog rustig zijn drankje op te drinken hahah.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade