Burn baby burn 🔥

7 juni 2021 - Valencia, Spanje

Vandaag rustig opgestaan en uiteindelijk last minute besloten om even snel te ontbijten bij Pianola, ik had namelijk super erg zin in matcha latte en zojuist heb ik uitgevonden dat je die hier gewoon kan krijgen voor €2.20!!! Dit is mega barato (goedkoop)! Bij elk ander tentje betaal ik hier namelijk zeker €3.50, maar meestal zelf €4.00. Dus never dat ik dit nog ergens anders ga drinken dan hier, want ik heb er hier gewoon bijna 2 voor dezelfde prijs. Ik had een lekker broodje kip, guacamole met tomaat en dus de overheelijke matcha latte. Leuk zo’n ontbijtje voor €5.00.

Hierna lekker doorgewandeld naar school. Zoals al een keer eerder verteld is er op maandag altijd markt hier in Ruzafa waar alles echt spot goedkoop is… je kan al kleding verkrijgen vanaf €1.00 en max €5.00 en tassen voor €6.00 etc. Echt ziek. Maar dit is al de zoveelste keer dat ik het vergeet en dus geen tijd heb om er rustig te kijken, omdat ik door moest naar school. En de markt vind maar plaats van 09:30 uur tot ongeveer 13:30/14:00 uur. Dus dat is helaas pech.

Uit school laptop thuis opgehaald en een lekker croissantje met room en aardbeien gegeten met een café con leche. In de schaduw for sure, want mijn schouders voelde dus echt dodelijk door het verbranden. Ik heb vannacht ook geen oog dicht gedaan omdat ik niet wist hoe ik moest liggen. Mijn spieren deden zeer en het verbrande gedeelte hielp er ook niet bij. Heb uiteindelijk snachts een handdoek nat gemaakt en deze op mijn schouders neergelegd. Vanochtend kon ik er ook echt niet uitkomen. Ik wist niet dat een mens op bepaalde plekken spierpijn kon hebben, maar deze tocht heeft er voor gezorgd dat ik elk mogelijke spiertje in mijn lichaam heb gebruikt denk ik en dat mocht ik voelen ook 😂😂.

Ik heb vandaag dus een jurk aangetrokken waarbij een geen bh aan hoef, want die bandjes kan ik nu echt niet verdragen op mijn schouders 😫 en voor buiten in de zon heb ik een vestje omgeslagen bij mijn schouders zodat deze geen zon zouden vatten. Want die paar zonnestralen bij het buitenlopen lieten ze meteen weer branden als een gek. Later op de middag daarom ook lekker in de airco binnen gezeten lekker wezen leren en bloggen.

Ik was nog gevraagd voor het strand, maar die gedachten met deze mate van verbrandheid kon ik daar niet heel enthousiast over worden 😂. Binnen in de airco is het enige wat mijn nu aanstaat, dus dat doen we lekker een andere keer.

Avondeten.. bedenk maar weer eens wat het gaat worden. PIZZA! Ik ben weer naar mijn kleine favoriete Italiaantje gegaan hier 5 minuutjes vandaan lopen. Ik heb hier wel 2 mini pizza met burrata op 😍🤤🤫🤫 echt goddelijk! Ondanks dat het een minipizza is, zijn 2 er aardig wat. Die man herhaalde ook heel verbaasd wat ik zei, Un otro pizza burrata? 😮 hahaha. Ik denk echt dat ik hier standaard 1x per week ga komen voor een pizza burrata, ze zijn mega goedkoop en super lekker. Pizza met burrata is hier echt een ding. En dat vind ik helemaal niet erg 😏

Onderweg naar huis even langs de apotheek om aloë vera crème te kopen, om de pijn wat te verzachten. Dit was heerlijk verkoelend en blijf ik nu even een paar keer per dag smeren. Helaas is het erop smeren zelf niet heel lekker, maar daar moeten we maar doorheen.

1. Sjaan:
    13 juni 2021
    Als het erg verbrand is plakjes komkommer er op leggen kus oma