Slaapie doen!

8 juni 2021 - Valencia, Spanje

Vandaag had ik weer priveles van profesora Paula. Dit wordt nu afgewisseld. Soms met Sara, soms met Paula. Waarom weet ik eigenlijk niet, maar ik vind het helemaal prima. Ik kan het met beide enorm goed vinden. Na de priveles had ik vandaag ook weer een groepsles. Vandaag gingen we met de groepsles naar de overdekte markt van Ruzafa om onze skills te oefenen die we hadden geleerd. Deze ‘’les’’ ging daarom ook super snel voorbij en was erg anders dan andere.

Na de lessen wilde ik eigenlijk nog vlees kopen op deze markt, althans dat dacht ik. Omdat het in de supermarkt alleen maar in mega grote hoeveelheden wordt verkocht. Eind goed al goed stond het vlees me niet aan dus kwam ik weer thuis met NIKS. Verassing 🤣. Meestal als ik bedenk dat ik iets ga kopen, kom ik met niks thuis. Heel logisch natuurlijk🙄.

Eenmaal thuis had ik me toch een inkakker. Nog appent op de bank ben ik in slaap gevallen om 1500 uur en werd ik pas weer om 1900 uur wakker. Wat was ik moe zeg! Ik denk dat dit nog een nasleep van afgelopen zondag was (de hiking & canyoning). Wat deed dit slaapje me goed zeg! Je zal denken dan kan je ’s avonds niet meer slapen. Normaal kan ik dat ook niet, maar nu kon ik dat zeker wel. Ik heb geslapen als een roosje 😜 – al doe ik dat natuurlijk al tijd al 😉 (stomme grap, maar wel even leuk om hier neer te zetten hahah)

Uiteindelijk wat eten besteld. Ik deed de zoveelste poging voor een pasta carbonara (maar dan van een ander tent dan eerder, omdat ze eerder niet te eten waren). Deze was oke, maar voor herhaling vatbaar? Nee zeker niet. Het lijkt wel alsof ze hier deze pasta niet kunnen maken OF ik ben gewoon een enorme zeikerd. Ben ik ook wel, want het liefst heb ik gewoon het lekkere eten van mijn mama. Want mama’s eten is natuurlijk altijd het allerlekkerst!  Helaas. MAAR! Gelukkig had ik ook een stukje cheesecake besteld 😳😳 dus hier van heb ik mooi de helft opgesmikkeld daarna, YUMMIE!

Nu zit ik hier lekker deze blog te schrijven op de bank en heb ik zojuist de laatste aflevering van Ex on the beach gekeken. Wat een dom programma zeg 🤣 maar wel hilarisch om te kijken.

Anyway, morgen heb ik strand plannen! Daarover morgen meer 😊