Amigas en movimiento ✈

7 juli 2021 - Valencia, Spanje

Today is the day!!! Vanavond komen lieve Jane en Zoë aan in Valencia 😍😍 – maar voordat dat gebeurd heb ik nog een hele dag te gaan, dus laat ik hier maar over vertellen.

Ik wilde vandaag uit school eigenlijk naar het strand, maar ik had een slechte nacht achter de rug en heb zo wat de hele nacht wakker gelegen en daarnaast wilde ik alles nog extra ready maken, voordat de meiden zouden arriveren.

Toen het tijd was om naar school te gaan, regende het ineens super hard. Dit stond niet gepland en uiteraard had ik geen paraplu. Dit was overigens ook een reden, waarom ik ‘s middags niet naar het strand wilde, ondanks dat ik wist dat het zonnetje vanmiddag weer hevig zou gaan schijnen. Door de regen wilde ik het liefst een lange broek en jas aan 😂 uiteraard heb ik dit uiteindelijk niet gedaan, ik lijk wel gek dan.

Omdat ik zo moe was, was ik enorm toe aan een flinke siësta vanmiddag. Dus heb ik misschien wel 2 uur geslapen. En wat was ik blij dat ik dat had gedaan. Ik voelde me hierna een stuk beter. Hierna was het tijd voor een familycall en wat andere telefoontjes om mijn omgeving in Nederland te updaten over mijn leven hier.

Als avondeten heb ik maar weer geleefd op mijn homemade pasta tonijn en daarnaast had ik wel al ingecalculeerd dat Zoë en Jane misschien wel wat trek zouden hebben vanavond. Ook ben ik nog even snel de supermarkt in gereden voor een sapje en cola, dan heb ik naast water iedergeval IETS in huis. Want zoals jullie weten, is er verder altijd ruimte om te schaatsen in mijn koelkast en laat ik nu even de goede gastvrouw uithangen 😋

Rond 2215 uur waren de meiden met de huurauto gearriveerd in Ruzafa. Even snel omkleden en dan is het tijd voor een drankje en een klein hapje! Uiteindelijk hebben we bij mij op de kruising een drankje gedaan met wat kleine tapas gerechtjes.