47 graden en niet weten wat te eten 😐🥵

6 juli 2021 - Valencia, Spanje

Vannacht duurde het even voordat ik in slaap kwam, omdat ik van alles aan het overdenken was. Waarbij ik ook bedacht dat echt een super dom ei ben! Ik had namelijk een kledingstuk zo goed als verkocht op marktplaats, maar ik had de koper beloofd dat ik nog wat maten zou nasturen, zodat zij zeker wist dat het zou passen. Dit had ik op woensdag 30-06 moeten doen en dit schoot mij dus nu weer naar binnen dat ik dat gewoon ben vergeten. En nu, wat logisch is, heeft zij natuurlijk al een ander jasje gevonden, dus zit ik er nog mee opgescheept. Great job Roos! 😅😓

Ik twijfelde enorm tussen strand of een dutje vanmiddag, ondanks dat het dutje ook mogelijk is op het strand. Op school besefte ik hoe warm het eigenlijk vandaag werd, omdat we het daar over hadden in de les. Het werd namelijk ruim 37 graden wat erg warm is. Uiteindelijk was het in de zon wel 47 graden, dus uiteindelijk maar goed dat ik niet naar het strand ben gegaan, want dan wil je er liever niet liggen denk ik. Doe mij dan maar lekker de airco!

Na de les heb ik nummers met mijn nieuwe klasgenootje, waar ik eerder over vertelde, uitgewisseld. Ze sprak me aan na de les, omdat haar mijn nagels op viel die ik gisteren heb laten doen. Toch leuk dat mensen het dus op valt dat je met verzorgde (teen)nagels erbij loopt. Vervolgens hadden we hele gesprekken en hebben we dus nummers uitgewisseld, zodat we een keer een koffie of dergelijke kunnen doen.

Voor de lunch heb ik een keer mijn eigen handen uit de mouwen gestoken in plaats van ergens te gaan zitten. Ik heb namelijk een lekker eitje voor mezelf gebakken, die overigens aardig in de smaak viel. Wat ben ik toch een goede kok 😝.

Voor het avondeten was het wel een ander verhaal. Ik wist gewoon zo niet waar ik zin in had. Ik had even helemaal nergens meer zin in, behalve het eten van mijn mama. Maar helaas heb ik dat hier niet en moet ik er maar aan geloven dat het wat anders moet worden. Omdat mijn creditcard was afgeschreven van mijn rekening en ik lichtelijk ontdaan was van hoeveel ik hier eet, was ik even in een te gierige bui om eten te bestellen 🤣 en ik zou ook echt niet weten wat ik zou moeten maken met food uit de supermarkt… Ik ben het eten hier gewoon een beetje zat. Ik had nog pasta en tonijn, dus heb ik mijn eigen pasta tonijn gemaakt zodat ik ieder geval iets naar binnen heb vanavond. En verder zullen we het vandaag aanvullen met chips en snoep, daar ga ik zeker weten niet dood van 😋