Kauwgom, kak!

17 juli 2021 - Valencia, Spanje

Vandaag had ik last van, hoe zou ik het zeggen, wat opstart problemen. En deze duurde tot een uur of 1400 uur. Laten we zeggen dat mijn computertje in mijn hoofd er even geen zin in had en ik dus ook niet 😝.

Voor deze tijd ben ik wel al een keer bij de tijd geweest en heb ik de helft van de taart die ik gister avond heb gekocht als ontbijt gegeten, echt heel voedend. Zouden jullie ook eens moeten proberen! #tipvandedag.

Toen ik eenmaal echt wat ging doen, heb ik om 1430 uur iets gegeten (of het nou lunch of ontbijt is mogelijk jullie zelf bepalen, het was ieder geval vullend) bij Pianola. Wat dit was, hoef ik natuurlijk niet meer te vertellen.

Hierna ben ik door gegaan naar de bloemenbrug in het Turia Park die ik nog graag wilde zien. Ook wel ‘’Puente de las Flores’’ genoemd. Dit was een kleine 18 minuutjes lopen, maar voor mijn gevoel ging het nog veel sneller. Dit is een brug vol fleurig gekleurde bloemen, daar wordt je toch blij van! Ik ieder geval wel! Wat denk je, kom ik er achter dat ik in kauwgom heb gestaan. Welke idioot gooit nou zijn kauwgom op straat. Je kan nog beter kak aan je schoenen hebben, dat krijg je er namelijk een stuk gemakkelijker af. Gezeik!

Vervolgens ben ik doorgelopen richting Colon, DE winkelstraat. Zo heb ik wat kleine cadeautjes gekocht en heb ik mijzelf lekker verwend! Ik heb een gezicht crème en schoonmaakproducten gekocht, een olie van Rituals en een arm -en enkelbandje van bepaalde witte schelpjes. Ik heb ze dit keer gekocht bij schattige oude mannetjes die met hun kleedje op straat de armbandjes zaten te maken en te verkopen. Zulke mensen gun ik het nou echt!

Ook heb ik genoten van een lekkere crêpe met salami en kaas. Ik wilde eigenlijk ook nog kleding kopen, maar ik vond dat ik wel genoeg had gekocht in de tijd dat ik hier was. En heel eerlijk, hoevee dagen mooi weer hebben we in Nederland? Ik heb nu al teveel zomerkleding voor het aantal dagen mooi weer bij ons 😂. En ik heb zoizo wel genoeg kleding, geweldig toch, een vrouw die zelf vind dat ze genoeg heeft 😋 ideaal, al zeg ik het zelf 🤣.

Om mijn school te bedanken heb ik ook voor ieder een pakketje van 2 macarons gekocht. Deze zal ik komende week gaan weggeven en ze bedanken voor de fijne tijd en de goede lessen ❤

Vanavond heb ik mijn PCR test in gepland voor de terugreis, het einde komt nu echt in zicht. Heel spannend en heel dubbel, maar ook super fijn. Ik krijg nu al dat gezeik met die corona check app en dergelijke las ik vanavond. Ik zie de bui alweer hangen, maar ik ga anyway naar huis! 😂