πŸŒžπŸ‘©πŸΏ

18 juli 2021 - Valencia, Spanje

Vandaag is de laatste volle en vrije dag dat ik kan genieten van het lekkere weer in combinatie met strand en zee. Wellicht dat ik vrijdag nog ga na schooltijd, maar dat weet ik nog niet zeker. Anyway, ik heb me lekker wakker laten maken door het zonlicht en ben me daarna rustig klaar gaan maken. Hierna was het tijd voor een stevig ontbijt bij DDL. Dit was uitgedacht zodat ik voor langere tijd een gevuld buikje zou hebben & ik kon hier uiteraard nog een broodje meenemen voor later op het strand. Ik koos dit keer voor het kaneelbroodje!

Thuis de tas gepakt en de appel gesneden om eens lekker gezond te doen op het strand. Ik pakte uiteraard weer de bus die zowat voor het strand stopte, wat een uitkomst. Toen ik aan kwam op het strand, mas o menos om 1130 uur, was het al ontiegelijk druk. Al had ik ook niet anders verwacht voor de zondag, want dan is bijna iedereen vrij. Gelukkig kon ik alsnog een bedje regelen op de eerste rij midden in de brandende zon, hmmmm 🌞. Ik moest dit keer afrekenen bij het strandtentje met de pin, want ik had geen genoeg cash geld bij me en kocht, omdat ik er toch al stond meteen een flesje water. Dat scheelt namelijk alvast een keer verbrande voeten 😬πŸ₯΅

Ik heb vandaag op het strand eindelijk mijn eerste boek van de zeven zussen uit kunnen lezen. Ik vind het einde nog steeds raadselachtig, maar wat een goed boek zeg! Ik snap wel waarom iedereen er zo enthousiast over is en waarom iedereen deze boekenreeks aanraad.

Er waren echt ontiegelijk veel Nederlanders op het strand. En dan hoor je ons Nederlanders klagen dat Chinezen overal opduiken als paddenstoelen. Maar ik geloof dat wij hier ook een aardige plaag zijn πŸ˜‚

Ik ben benieuwd of ik nog steeds bruiner wordt. Soms denk ik van wel en soms twijfel ik erover πŸ˜‚ , maar dat ik lekker bruin ben, dat is iedergeval een feit πŸ˜‡

Rond een uurtje of 1730 vond ik het wel weer tijd om het strand te verlaten. Thuis heb ik weer eens een keer gekookt! Zo werd het vanavond (&dus morgen ook) pasta pesto. Simpel en lekker πŸ˜‹. Ook heb ik nog uitgebreid wat huiswerk gemaakt, alleen liep ik vanavond enorm vast. Het kwartje viel gewoon niet! En wat wordt ik daar gefrustreerd van zeg. Morgen ga ik nogmaals om uitleg vragen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade