Een dagje met de meiden ❤

30 mei 2021 - Valencia, Spanje

Vandaag had ik om 12:00 uur afgesproken met de meiden (Yara, Maxime en Fleur) om te gaan brunchen bij de Brunchcorner. Eenmaal daar aangekomen bleek het best wel druk te zijn en zouden we een half uur moeten wachten voordat we konden zitten. Daar hadden we niet heel veel zin in dus zijn lekker verder gaan lopen naar het eerste volgende leuke tentje om wat te drinken.

We zijn uiteindelijk beland op een terras wat bij een hotel hoorde. Dat was ook goed op te merken aan de prijzen van het drinken haha. Je betaald dan direct 3x zoveel als dat je zou betalen bij een ander lokaler tentje. Wat grappig is hier in Valencia is dat je bij elk tentje wel een mannetje ziet soms die muziek maakt en hierna gaan ze langs de tafeltjes voor geld. En ik zag nu voor de 3e keer deze week dezelfde man. Ik zag de man de eerste keer toen ik de eerste keer wat ging eten met Yara, de tweede keer toen ik donderdag met Tom was en nu een 3e keer op deze mooie zondag. Hoe toevallig! Hij is zo schattig dat ik het niet kon laten hem steeds wat geld te geven.

Bij het hotel heb ik genoten van een heerlijke ijskoffie met vanille ijs erin 🤤. Voor totaal 4 water en 4 verschillende koffie waren we dik €40.00 kwijt, echt heel veel voor Spaanse begrippen. We zijn daarom voor wat eten doorgelopen naar een ander tentje. We kwamen terecht in een van de kleine straatjes van Valencia, bij een leuke Italiaan. Ik had hier een pasta parmezaan met truffel besteld. De pasta werd klaargemaakt in zo’n grote kaas en er werd verse truffel overheen geschaafd. Echt mega mega vers en lekker.

Eenmaal thuis was het alweer 17:00 uur geweest.. dat was later dan ik had gedacht en gehoopt. Ik heb nog even geleerd en aan deze blog gezeten, maar daarna op tijd naar bed, wat was ik  moe zeg! En van mijn voeten was ook niet veel meer over… ik had vandaag mijn sleehakken aan, niet wetende dat we zoveel nog door de stad zouden lopen. Resultaat hiervan; blaren 😓 gelukkig zijn ze niet open, maar prettig is anders. Dus met de voetjes omhoog en lekker uitrusten.

Ik heb vandaag ook veel ideetjes opgedaan en dingen te weten gekomen door de nieuwe meiden, super leuk. Hier vertel ik binnenkort gauw meer over!