Blackbird

2 juni 2021 - Valencia, Spanje

In de les vandaag merkte ik echt een enorme vooruitgang! Ik kon met profesora een heel gesprek voeren over hoe het gister was in mijn nieuwe klas, wie me klasgenootjes waren en waar we gegeten hadden etc. Hier worden we natuurlijk super blij van 😀.

Uit school direct mijn laptop opgehaald. Tijd om een nieuw koffietentje uit te proberen! Vandaag gaan we naar Blackbird. Blackbird zit ook gevestigd in Ruzafa  en hier kan je zowel binnen en buiten zitten. Het is alleen niet mogelijk om tussen 0900 en 1300 hier te zitten met je laptop. Voor mij niet van toepassing want ik was hier pas rond 14:45 uur. Eerst een lekkere espresso! Ook dit dronk ik voorheen niet, maar hier doen we gewoon even anders 😋.

Als lunch had ik een heerlijk broodje mozzarella, tomaat besteld en dit werd geserveerd met eigen gemaakte verse pesto 😍😍 die pesto is en blijft toch echt wel de beste. Ik heb tot een uur of 18:00 uur hier gezeten. Helaas is hier geen wifi aanwezig waar je gebruik van kan maken, maar dan pakken gewoon even m’n eigen hotspot erbij. Lekker bloggen, beetje leren, bijna een uur gebeld met moeders en nog wat toekomstige plannetjes uitwerken voor hier. Hierover vertel ik snel meer! Ik heb me later op de middag nog even verwend met een donut gevuld met room (lekker, maar het was niet de bom zoals ik hoopte) en een homemade passievrucht limonade. Die was wel echt super!

Hierna ben ik thuis op de bank geploft en heb ik mega lang uit zitten buiken en huiswerk zitten maken. Ik zat zoooooo vol. Uiteindelijk heb ik om 22:15 uur nog pasta gekookt om mijn speciale pasta tonijn te maken en heb ik hier enkele happen van genomen. Morgen weer groepsles, ik heb er zin in!!!