Shoppen!!!

3 juni 2021 - Valencia, Spanje

Vandaag had ik weer prive + groepsles. Ik had echt moeite met opstaan en dacht echt ‘’dit wordt zo’n dag!’’ Maar het ging allemaal weer super goed waardoor de tijd op school voorbij vloog!

Uit school ben ik doorgelopen naar de decathlon. Ik was namelijk op zoek naar een waterdichte rugzak. Ik heb mijzelf namelijk gister ingeschreven voor 2 dingen. Het eerste is een wijnproeverij die aanstaande vrijdag plaats vind en daarnaast voor een hike & canyoning ‘’excursie’’ voor aanstaande zondag. Voor de canyoning wil ik eigenlijk een waterdichte rugzak zodat ik al mijn spullen gewoon bij me kan houden, maar het is nog best lastig zo’n ding te vinden en ik wil wel echt het juiste vinden voor ik er geld aan uit wil geven. De decathlon hier in het centrum is echt mini, ik wist niet eens dat er zo’n kleine decathlon bestond.

Hierna ben ik naar een winkeltje genaamd ‘’Natura’’ gegaan. De naam ‘’Natura’’ is een spaans woord dat ‘’de hele reeks dingen en krachten waaruit het universum bestaat’’ betekend. Ik heb hier uiteindelijk een hele outfit gekocht. Namelijk broek (donker groen met spleten aan beide pijpen waardoor je been er soms een stukje doorheen valt), wit hemdje en leuke beige slipper sandaaltjes met een minihakje. De slippers had ik nodig, omdat mijn huidige slippers een beetje aan hun eind zijn gekomen. Verder had ik gewoon zin om te winkel en ben ik uiteindelijk nog vele winkels afgestruind.

Uiteindelijk kwam ik terecht in de El Corte Ingles. Dit leek wel een Spaanse Bijenkorf en in case you want to know; prijzen komen overheen met de Nederlandse prijzen dus helaas! Maar wel een leuk gebouw, lekker druk en alles te verkrijgen. Hier uiteindelijk een tandpasta en bodylotion gekocht. Ze hadden hier ook het met Porfois, ik vind dit merk zoooo tof. Ze hebben super leuke tassen, maar helaas ben ik er gewoon niet helemaal uit wat ik wil, dus heb ik er ook geen gekocht (ik weet dat ik het eerder over een rugzakje had en daar denk ik nog steeds over maaar ik weet het even niet 🙄).

Hierna t winkelstraatje ernaast ingelopen. Super leuke winkeltjes!!! Hier ook even neergeploft voor een mojito mango en wat patatas bravas. Ze hadden zelf een disneywinkel in deze straat, ik ben wijs doorgelopen anders ging ik zoizo wat (onzin) kopen hahah. Maar heel misschien ga ik de volgende keer toch even kijken. Ik ben elke tassenwinkel ingelopen die ik tegen kwam, geloof me dit waren er aardig wat. In een winkel bleef de verkoopster me maar stalken dat ik wel mocht passen en zo, dacht mens ga weg 😂

Uiteindelijk onderweg naar huis nog een paar witte gympen gekocht, want omdat ik zondag ga canyoningen zullen mijn schoenen daarna niet heel veel meer waard zijn door t water en de modder.. Ook hiervoor geslaagd.

Eenmaal thuis was het 18:30 uur. Vanaf dit moment heb ik echt wortels zitten schieten tot een uur of 23:00 uur. Alle tassen stonden nog steeds op dezelfde plek en ondertussen kwam er alleen maar meer troep. Wat was ik druk zeg! Ik heb me heerlijk vermaakt met mijn vriendinnen op de app dmv domme stickers en ineens was het al laat. Uiteindelijk toch maar even de tassen en gekochte spullen opgeruimd en verder genoten van de muziek en het gek doen en vrij weinig nuttigs gedaan.